oj oj :D

Ja, jag kan inte mer än att medge att detta är katastrof :P Jag har inte skrivit på mega länge, men tänkte faktiskt lägga ner min blogg. Fast kan ej bestäma mig :D sköter den ändå inte så vad ska jag med den till?????
Har varit och handlat smått idag, bilderna nedan visar vad (Y) och förstås fotat på syrrans gamla rum!



Två höga stakar jag ska ha på rummet nu när jag ska byta lite färger och så :D



En t-shirt och en mörkgrå (snygg) "stick aktig" tröja :D



Rosa liknande tröja och  en helt vanlig svart kofta (Y) köpte även mascara!



Super stiligt halsband till vår underbara vovve som ni inte precis sett! En bild på henne kommer längre ner :)



Svårt att fota mens åklart står där CURRY !



Vårt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Therese

jätte fint halsband ni har köpt till henne. ja det var banemaj på tiden att du uppdaterade, nej, lägg inte ner bloggen :O

2010-09-26 @ 15:36:49
URL: http://theresealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0