night

Så, då har man ridit och gått kvällspromenaden med Curry ! :)
Alltid lika mysigt bara man kommit ut.

Såg idol innan, är inte Alice Hagberg och Linda Varg några kanon tjejer!
Man har ju inte hunnit hitta favoriter men visst är de grymma på att sjunga :)

Vad tycker ni om bloggen? Emelie Nilsson har fixat den till mig och jag är typ heö nöjd :) behövdes fräschas upp tyckte jag :D roligt med lite nya bilder och så!

Nej, nu ska jag nanna! Känns som det blir åter en lång plugg dag imorgon.
Wish me luck - LOVE !

Kommentarer
Postat av: Emelie

HÄRLIGT att du tycker om den :) ska bara få fort den förbaskade rutan!

2010-09-28 @ 23:13:43
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0