Everybody needs inspiration

Hey you all !

Vilken dag . . svett, tårar och en ren smärta. Känns verkligen att man inte har något annat för sig för tillfälllet.
Eller ja, nästan i alla fall. Har pluggat som bara den idag, helt otroligt jobbigt. Vissar tycker säkert jag är jättekonstig för de tycker det är världen lättaste. men ack, inte jag minsan !

Som ni ser börja min blogg ändra sig lite. Emelie har tänkt hjälpa mig vilket jag gillar :D Lite bilder kanske också ska komma till längst upp så det ser något ut :D Ikväll blir det till ridskolan för att rida lite. Känns ganska skönt att få komma från huset lite. Kom precis på att jag inte ens varit utomhus idag :S illa !

"When my world is falling apart
When there's no light to break up the dark
That's when I look at you
When the waves are flooding the shore and I
Can't find my way home anymore
That's when I look at you"

Miss my man <3



Lite problem men det gick :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tänkte ta mig ann bloggen lite nu :) wish me luck!

2010-09-28 @ 19:53:50
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0