to be or not to be?

Då var det åter länge sedan jag bloggade :P Men jag har inget intressant att skriva om . . det som är lite jobbigt!

Jag kan säga så mycket som att i helgen hade det varit tänkt följande:

Fredag: Först gå i skolan, sedan blir det en kväll tillsammans med töserna. Blir thai och sedan hem till Emelie för att kolla idol :D Kanske köper med oss något gott dit också, sen tänkte jag pröva peruk (Y) woho!

Lördag: Upp tidigt på morgonen för att följa med Matilda på dresyr tävling, hoppas det är fint väder :) eller i alla fall behagligt. Efter det hade jag tänkt att fråga min kära "särbo" om han vill umgås med mig <3 :)

Söndag: LAT-DAG!

Måste berätta att jag fått en MEGA fin mössa av Robert <3 Den är underbar :D En päls mössa med lappar vi öronen! En bild får komma in vid ett annat tillfälle för orkar inte leta upp sladden ;)

En sak till. . . jag har åter funderat på brunt hår vilket är mega korkat av mig ! :O Jag vet ju om att jag inte alls trivdes i det sist så varför skulle det bli annorlunda? :/ blö vad drygt !

Hej svej, nu ska jag äta spagetti och köttfärsås!

Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅH VAD SPÄNNANDE :D Jag vill se mössan :D :D

2010-10-19 @ 17:43:50
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0