looooooost in the dimma

Ja, då sitter man i skolan och pluggar på ännu ett paper :)
Eller ja, just nu är det paus och jag har fått äran att vakta allas saker medans någon ska ta rök paus, en annan köpa kaffe och den tredje gå en sväng ! Känns ganska bra hittills med arbetet, rular på och går fin fint :)

Har absolut blivit dålig på att blogg igen :D Ska bättra mig från och med imorgon och i helgen . . försöka i alla fall ! Det blir  i alla fall ett imorgon (Y)

På Fredag blir det ridning, putsning och kaffe tillsammans med Matilda när jag kommit hem från skolan :) blir nog hur bra som helst ! På lördag ska jag och Robert på date <3 läääängtar ! Vi har inte setts på 2 VECKOR så ska bli toppen :)

Nej, nu kommer nog de andra snart tillbaka :)
Hej svej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0