do I smile?

Jag har faktiskt funderat på en sak lite, inte att jag bara gått och tänkt på det, utan bara dök upp nu idag.
En person sa till mig att man sällan såg mig le.
Min första tanke var att det var det dummaste jag hört! Klart jag ler, jätteofta!
Jag har så mycket att le över och så mycket som gör mig glad. Men sen samtidigt nu när jag tänkte över det hela så ja, det kanske stämmer. Jag är en person som inte ler så ofta och inte har så mycket att känna mig skrattretande glad över. Fast vad kan det egentligen leda till? Att jag har för lite som gör mig glad? Eller att jag inte är en glad person? Att folk inte förstår att man kan vara glad fast man inte går runt med ett leende på läpparna?

Om ni tycker att jag inte ler, skärp er och blir roliga så jag kan le !

( Förresten så har Desirée och Emelie varit och sett miss Lady Gaga, det var så otroligt bra! Man vill bara se henne om och om igen, Bilder och lite klipp på henne kommer någon gång lite längre fram när jag känner att mer tid finns. Fast jag egentligen har tid men ändå :D )


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker du ler ofta :D du är en glad människa! Bilder ser vi fram emot :) för fy bubblan vad grymt det var :D <3

2010-11-24 @ 00:05:36
URL: http://exaltatio.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är en pigg och glad tjej!!!!!!!

2010-12-05 @ 21:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0