Wonderful day

Vädret fortsätter ligga etta på top listan :) (Y) Det är verkligen super härligt.
Fast det är riktigt kyligt så lyser solen vilket gör det hela positivt !

Skolan idag har väl varit OK, massa meditations liknande saker vi pratade om och beröring (Y) :) Fast på en vård sätt förstås. Ganska intressant men man hade gärna spännderat förmiddagen i sängen istället.

Kväll blir det då "dejt" för att återuppliva den gamla goda tiden, eller vad säger du Robert? :)
Det blir bio premiär idag förr oss klockan 18.15  Ystad -- > "Brothers" heter detn.
Den verkade faktiskt ganska bra, vi får hoppas den är det också bara.
Handlade väl lite om krig samtidigt som det var en kärlekshistoria. Inte fått jätte bra kritik men jag få se vad jag själv tycker :)

Ha en trevlig Fredag gott folk (Y) Så hörs vi kanske imorgon efter att jag varit iväg på Center syd tillsammans med mina góa damer :D jiiiippppiiii !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0