En händelserik dag

Ojoj, vilken super dag :D och väldigt händelserik ! haha
Som jag sagt redan blev det att ta en promenad i kronoskogen tillsammans med Johanna, Emelie och Bamse :D det var super varmt i min skidjacka :S :P dumt gjort att ta den egentligen. Men man vet ju aldrig om det är varmt eller inte.

Efter rundan sa Emelie att hon behövde tanka innan vi stack och handlade till vofflor, och visst kunde vi gå med på det. Det blev tankning på statoil, dumt ! När vi väl skulle köra iväg startade inte bil jäklen :O Emelies lånar bil vägrade starta :O Tur vi befann oss på ett ställe med mekaniker tänkte vi, men ack. En person kom och kollade på den och sa att "givaren" var kass, den behövde svalna för att sedan åter kunna kör. Jo skit heller! Den statade inte för det. Sedan tänkte vi att jag och Johanna kunde springa och puta så den kom igång så. Men sen kom en annan som hjälpte oss och vi hade sprungit fel :P eller inte sprungit fel med gjort fel inne i bilen. Man skulle ha högre växel och jag, johanna och meck-nissen :) men nej, den var . . . DÖ ! eller ja typ, den lät ju. Desirée fick ringa sin köra far, han och Desirées kusin Filip kom och bogserade oss med en fin liten lina. Filip satte sig i Emelies lånar bil och när pappa gasade extra fick han igång den (Y) WOHO! det var riktigt nice :D Så nu kunde Filip skryta lite om hur duktig han var ;) Jag och Johanna hämtade sedan upp Emelie efter vi handlat och stack hem till mig och gjorde våra efterlängtade VOFFLOR :D så de fick vi till slut tack och lov.

Det blev vofflor med sylt, glass, choklad sås, kola sås och saft i glas :D Emelie fick äta glass med "flarn" och choklad sås! Toppen, dagen kunde inte blivit mycket bättre :D och nu ska jag umgås lite med Robert som får sitta och kolla på mig vid datorn :P jippi för honom ! mohahahha ;)

 

 

 

 

 

 

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHA, skit bilar!

men vi fick oss ett gott skratt och det måste sett dumt ut, tre yra tjejer i sexig outfit, hihi. Och sen du damen vill jag ha bilden på oss tre, tack på förhand :) <3

2010-03-27 @ 01:07:06
Postat av: Fanny

Bra blogg :)

2010-04-09 @ 15:10:27
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0