This is MY life !

Då är man åter på den söndagen när man tänker att helgen är snart över :P Samma visa varje vecka.
Jag har i alla fall haft en fin och underbar helg, från fredag till söndag som ännu inte är över.

Torsdag - Då blev det bullen och bönan tillsammans med Johanna och Emelie om jag inte redan nämnt det :P Sedan åkte jag till Robert :D vi hade en mysig kväll med The Guardian och popcorn <3 filmen var jätte bra !

Fredag  - blev bra. Jag hade det jättetrevligt. Först stora hotellet där det blev god mat och drcka för att sedan se hur celtic blivit med nya ägare. Jovisst, helt OK och jag hade det trevligt :D Någon bild kommer nedan.

Lördag - Det blev en dag för att inte göra för mycket :D (Y) stack till sjöbo för att kolla nya cross butiken där så klart kusinerna befann sig. Filip blev intervjuad och visade upp sin cross. Nice. På kvällen blev det melodifestivalen med Emelie som blev förkrossad över att Anna tog hem segern :P haha Jag tyckte den var ganska fin :)

Söndag - idag har jag pluggat lite och umgåts med mammsen ! Ikväll blir det thai mat och alice i underlandet tillsammans med Johanna L och Johanna N :D Det ska blir trevligt hoppas jag på!

Min vecka 11 består av massa skola :O hela veckan. Nu har man tagit det lugnt för länge så nu kommer allting med en gång känns det som :P :S Men vad ska man göra åt saken ;) :)












Kommentarer
Postat av: Emelie

JAG VILL OCKSÅ SE ALICE I UNDERLANDET :'(

snyft för att min bil tar alla mina pengar...

haha ja, dumma Anna. Jag tänker inte se eurovision song contest mer. Det kommer gå pinsamt dåligt. haha fan om det inte gör det nu bara för det, då kommer du mobba mig :P

2010-03-14 @ 15:16:54
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0