It´s a new day

Då är det Måndag idag :) en ny vecka har börjat rulla igång !
Skolan idag varade från ca 09.00 - 11.15 alldeles lagom enligt mig (Y) Vi spelade dock in en film idag så var ganska kul, det är ingör vårt "eximinations seminarum" nästa vecka. Kan inte fatta att kurs 5 snart är slut, den slutar Tisdag nästa vecka, förhoppningsvis :P :D haha.

Ikväll blir det att träffa Emelie :D Hon har dock inte mått bra :S så hoppas nu hon inte smittar mig med massa skit innan jag ska ut i praktik, för då hade jag blivit ledsen. Massa ledsen. Jag tänker dessutom se CSI ikväll och inget fruar, det är en sak som är så himla säkert :D

Imorgon blir det en skoldag till innan det inte blir mer för veckan, istället blir det plugg hemma :I :P
Det blir även rindning vilket ska bli skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0