I know my self

Tisdag idag, och jag bara gillar denna veckan !
Fast inte skolans nya kurs börjat än, den börjar imorgon men ser ändå framemot den :) Snart ska jag med mamma inom till Ystad en snabb sväng för att sedan in till Tomelilla på Bo Ohlsson :) Efter det ska jag med töserna och sola så vi kan skaffa oss lite färg :P Behövligt i denna långa vinter som aldrig verkar ta slut någon gång :O

Såg en film med favorit skådepelerskan Rachel Mcadams igår tillsammans med Emelie :D massa mys ! "Reseresinärens hustru" hette den, var en fin historia men inget slår den underbara filmen "dagboken" <3 den är för fin. Me like.

Lördag ser man gott fram emot, ja fredag också :D Men lördag innehåller shopping tillsammans med Emelie och Johanna :D Problemet är dock att alla vill ha klänningar :S så först till att hitta den finaste :O ajaj illa !

Nej nu måste jag få något på mig så man kan vistas i det UBER kyliga vädret!


Mest för att jag gärna åkt tillbaka dit igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0