helgen

Ja gott folk, då var helgen minsan snart över :/ trist nog! Men man ska väl inte klaga, det gäller att acceptera det hela och ha gott tålamod i väntan på nästa helg helt enkelt :)

Fredag
Den blev lyckad och fin :) Bion var bra och sorglig.
Blev ju bjuden även på mat av Robert <3 Det blev på "Lottas" och för min del blev det kyckling (Y) mums
Efter det blev det hemfärd till mig för att bara ta det lugnt.

Lördag
En hel dag tillsammans med mina underbara vänner Johanna och Emelie
Vi drog mot Center syd klockan 10.00 för att se om vi kunde shoppa loss lite. Dock fanns där inte mycket :S det är en sådan period just nu innan vår och sommar då det finns få saker i affärerna ! :O Men ett par svarta/glittriga skor hittade jag :D ohhh vad de är fina! Efter vi varit där stack vi till Nova lund i hopp om att de hade lite mer fast det var liknande affärer. Vilket de inte heller hade :P Jag glömde min kasse på toaletten och gick in på samma 1 minut senare och kassen var putts väck :( ledsen jag blev ! Men samma där så accepterade jag sedan hela situationen och tänkte på så mycket värre det hade kunnat vara :O tänk så hade jag glömt mina skor där :O fy vad hemsk. För de skorna är jag verkligen glad för, massa kärlek till dem <3 På kvällen sen blev det kladdkaka-bak och beställnig på thai tillsammans med melodifestivalen och sedan filmen "allt för min syster" :) Tack för en underbar dag/kväll <3
Senare hämtade jag mamma och pappa på fest, även Robert :)

Söndag
Och så har vi kommit till den hederliga söndagen.
Jag gör inte allt för mycket, ligger i sängen tillsammans med min bakfulla pojkvän (Y)
Det blir antagligen snart film och lite kladdkaka som blev över från gårdagen :)

Ibland önskar man att allt ska vara så mycket lättare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0