!

Konstiga Onsdag, inte konstig så men ändå.
Har nästan precis kommit hem och känner mig inte alls på humör :S sååå tråkigt.
Ni vet när man inte är glad men inte ledsen, på en nivå man själv inte vet vad man är. Inget speciellt fint väder heller.

Tappade precis min dator från halva trappan och ner, den praktiskt taget stutsade och det blev märke på både datorn och trappan. Datorn funkar i alla fall och det får man ge en tummer upp för (Y)

Ikväll blir det träning och jag HOPPAS verkligen jag är på humör för det i alla fall, hade varit skönt.
Nej, nu blir det snart att börja med läxa. Men vem skulle vara på humör för ens det?


Kommentarer
Postat av: Emelie Nilsson

men oj...

varför sa du inget på träningen?

märkte faktiskt att det var något när du hoppade i bilen!



hjärta på dig bästaste vän <3

2010-03-17 @ 22:42:31
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0