Whay?

Varför är det nästan alltid så här . . . ?
När man jobbar är det stekhet att svetten rinner av en bara man går tio meter, sedan när man är ledig ska det vara moln och blåst så man knappt kan bära en klänning ? Så jäkla trist!
Får verkligen hoppas det blir riktigt varmt imorgon - lördag och söndag så jag kan få njuta något av något sommar. Det bästa hade varit och beställt en thailands resa för då hade jag inte varit orolig över att inte få njuta något av värme ! blö :( och depp . . ..

Desirée har i alla fall något positivt och det är att hon igår kväll fick sin smula av sin pappa :D jippi!
Det är en pegout bil som är lika gammal som mig själv (Y) och går super. Det enda jag är nervös inför VARJE gång är att jag ska få motostop :P hahaha. Har inte riktigt kommit in i det där med dragningsläget och växlingen än :P hoppas lite i mellan åt :D Men det ska nog bli fin fint.

Snart ska jag iväg och klippa mig lite :) Efter det blir det att ta med Emelie till Ystad, och antagligen blir det ingen strand så vi får hitta på något annat helt enkelt ! :I hej svej.









Kommentarer
Postat av: Mickaaaa

Snyyyyyygging! ;) <3

2010-09-28 @ 19:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0