soooooooooooooooooooommar

Oh ja! Nu är det minsan sommar för mig med :) Kan inte sluta tänka på att skolan faktiskst är slut för denna terminen (Y) Nu ska jag verkligen njuta av att få jobba lite och av att vara LEDIG ! Jag ska må bra, inget och ingen ska förtöra min sommar :D Inte ens vädret . . ok?

Ikväll ska jag göra så lite som möjligt, känner inte ens för att röra på fläsket mera idag. Kom hem från skolan ca 12.30 sen stack jag och mamma till träningen för ett pass . . nice! Så man kan kränga mat rejält ikväll, det gillas. Imorgon har man lovat sig själv att städa på rummet och städa i garderoben då där ser för jäkligt ut, men är det fint väder blir det förstås solstol + pool :D och en promenad ska jag klämma in.

Kvällen blir minneskonsert för vår kära vän <3

Kommentarer
Postat av: Sofiaaaaa

Svara gärna på dagens fråga på min blogg! Tack på förhand :)

http://sofiaaaaa.webblogg.se/2010/june/dagens-fraga.html

2010-06-19 @ 15:18:24
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0