rubrik?

Då är det minsan inte långt kvar till midsommar ! :)
Hoppas på fint väder . . det blev jag som fick ha midsommar i år, vi blir inte så många ca 7 st och det kommer möjligen person senare på kvällen :) Det ska ordnas med ALLT, mat hit och mat dit. Vissa kan inte äta det och andra inte det, något tycker inte om det och en annan inte något annat :P men så brukar det väl vara och kanske, kanske är det tjusningen med det hela? Imorgon blir det arbete 06.45 - 15.15 !

Tack mamma, för att du hjälper mig med allt ! Du är alltid där när jag än behöver något, så som stöd eller hjälp med en midsommar fest. alot of love <3 . . . och jag vet du erbjudit dig Josefine Andersson ;) det tackar jag med för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0