jobba på . . .

Hej å hå, jobba på !
Det var meningen att jag skulle börja jobba klockan 13.00 - 21.30 idag (Y) men det blev inte riktigt så.
Telefonen ringer och jag jobbar nu helt plötsligt från 21.00 - 07.00 och jag som gick upp 08.15 för att träna ! Antagligen kommer jag inte lyckas somna ikväll eller eftermiddag så jag känner mig pigg till i nat,, men så är det antagligen. Min lediga dag imorgon kommer heller inte kännas så ledig. Fast ajg tycker man  måste offra sig ibland :) Så är det i arbetslivet att man  måste ställa upp för varandra :)

Torsdag - Fredag blir det i alla fall att jobba morgon/dag ! Lägga sig tidigt? Svar: JA !

Nej, nu måste jag göra något när jag nu har ända fram till klockan 20.00 innan det är dags att göra sig klar !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0