jag älskar sol och värme !

Soligt väder och endast en dag kvar på praktiken :D
Klart det är sorgligt men ser ändå fram emot det ! Sen börjar plugget på allvar. Sista tiden (alltså söndag, måndag, tisdag, onsdag) blir det inlåst på rummet förutom på kvällen då Sandra tar studenten. Efter studenten och torsdagen blir det åter inlåst på rummet fredag, lördag söndag måndag tisdag onsdag OCH torsdag sen är det SLUT ! för denna terminen (Y) Så skönt att jag nästan gråter!

Desirée vill ha häst :( jag vill verkligen. En hobby liksom, me like that (Y)

Fredag - Plugg sedan se sex and the city tillsammans med bäste Emelie-fis och äta på thai :) det gillas.

Lördag - Hoppas på sol hela dagen så man kan ligga i sin underbara trädgården och steka! För att sedan troligtvis åka till sommarnatta. Men så klart, allt kan hända :)

Söndag - sova tills jag inte är trött längre sedan PLUGG !

Jag ger nu upp mitt fina inlägg och beger mig till att sluta mina ögon en liten liten liten stund innan middag för att slutligen plugga kvällen lång. Eller i alla fall fram till Grey´s :D


Kommentarer
Postat av: Therese

Vart är den bilden tagen? :)

2010-06-02 @ 21:20:28
URL: http://theresealexandra.blogg.se/
Postat av: Svar

Grekland :)

2010-06-03 @ 05:13:14
URL: http://desirée.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0