14 Juni

Var tar sommaren vägen? :/ hoppas på att den kommer väldigt snart för mna vill börja använda sina sommarkläder :D
Idag har jag bara pluggat och sedan varit med mamma och tränat :) Lite stolt fakritskt men guuuuud vad jag orkade lite :O nu måste man liksom börja om. Orkade knappt det jag orka för två månader sedan  . . riktigt sjukt.

Ikväll kommer Emelie och då blir det final utav Biggest loser OCH top model så klar :D det verkar som det blir jordgubbar till detta också, och hur nyttig är man inte då?????

Kusinen komma etta i sin ena SM tävling i helgen :D riktigt nice! Ligger nu 2:A sammanlagt. Jag satt och lyssnade här hemma på webb radion och i mellan åt vågade jag inte lyssna :S så nervös man kan bli av sådan saker :P

Nej nu måste jag verkligen ge mitt sista för idag när det gäller pluggandet ! Börjar bli hungrig också för den delen.
Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0