Sooooooooooooooooooool

Desirée har haft en mycket bra och en toppen helg :D

Fredag
Då blev det först minsan jobb från 06.45 - 15.00, sedan stack jag till Robert för att spendera min helg där <3
Det blev att göra sig i ordning för att sedan bege sig till Louise ( och halvt simon som halv bor hos dem) och hennes familj för att spela brännboll :D mycket kul ! Vi var ca 20 pers, tråkigt nog förlorade pappor och döttrar med 5 poäng och mammor med söner vann :O :P haha men skoj ändå. Det blev sedan grillning och mys med deras ursöta kattunge som var hel grå med blå stora ögon :D mega gullig ! Tyvärr har jag inte fått bilderna från Louise eller Robert än så det får vänta . .

Lördag
Det blev lite solning på Roberts altan men blev även att hjälpa honom lite med förberedelserna inför gästerna :D Johanna, kim , philip och Johanna kom för att spändera lördag kvällen tillsammans med oss. 17.30 kom de med sin snygga husvagn :) då de skulle sova hemma hos Robert. Det blev snittar, fördrink, grillat, jordgubbar, glass, snacks och en mängd med god dryck :p Det blev en ganska galen kväll :P det må jag säga. Ingen var nog förberedd på det xD haha. Lite skador på fingrar och dans förstås ! :P hihi. La sig 02.00 (Y)

Söndag
Blev väkt av att folket som sover utanför ringer in 08.15 (inte mycket sömn inte ;) ) för att de undrar om vi kan öppna för de är upp :P vilket gav resultatet av frukost på altanen i solen :D häääääääääääääääääärligt! Böt sedan om och begav oss till stranden ! Vilken härlig Söndag om något (Y) Sola bada från 10.00 - 15.20 för att sedan bege sig till Robert, packa och bege sig hem. Har haft en super härlig och rolig helg, tack alla som gjorde den skoj (Y) :) 

Alla bilder kommer från helgen, då jag inte själv tog bilderna :D

Måndag
Sol och bad idag också, dock blev det mest skugga då min hud kände det :D skönt !
Nu ska jag när som helst bege mig till nisse-pisse bästa Emelie :) Vi ska gå på thai och se tredje filmen av Twilight - Eclips (Y) hoppas den är bra! Hej svej ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0