lördag

Idag är det lördag och det känns bra :) jag har hjälpt mamma att plocka undan julasakerna, hängt upp gardiner, lagat mat och tömt diskmaskinen :D så vi är stolta över vad vi åstat kommit idag ! Jag har även städat mitt rum så inatt blir det att sova i en nybäddad härlig säng :D gott ! Ikväll blir det bio tillsammans med damerna och efter det blir det mat någonstans. Det får vi ju se var det blir någonstans. Bion är i alla fall har ni hört om morgans :) Den verkar riktigt bra så hoppas på det bästa :D hihihi

tjing tjing !

I miss my love <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Nilsson "The best"

det kommer bli kul kul kul! Och bion tror jag är skitans bra :) jag har också bäddat rent! Och fått min säng tillbaka :D:D <3

2010-01-09 @ 15:23:38
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0