snö onsdag

Ja, idag har jag faktiskt varit duktig men samtidigt inte !
Plugg stod på migg schema idag (alltså hemma) och så blev det också. Har suttit vid datorn inprincip sen klockan var 09.00 och hållt på med mitt arbete, men jag har också fastnat ca 1000 gånger vilket gjorde att det hela inte riktigt blev som tänkt! Men men, bit ihop, lägg ner det och kör på när det känns bra igen.

Igår var det klipp (jag tänker INTE kommentera min klippning ! så är det bara och ni fattar nog haha) sedan blev det lunch på bullen med Emelie, plugg med Johanna och sist ridskola.
Ja ni hörde rätt, jag och Johanna har börjat på ridskola :) jag har ju haft häst och ridit mycket förr precis som JOhanna så det gick bra :) Lite ovan, en gång när vi skulle hoppas höll jag på att trilla av :P haha ajaj man får passa sig.

Jag har i alla fall guda träningsverk som gör ont så jag kommer antagligen vara halv död efter kvällen träning med skivstång ! Men det är nice :) Nu ska jag ta tag i mig själv innan middag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0