Ystad - måndag

God dag gott folk :)

Idag har jag varit inne i Ystad på rundvandring, jag måste erkänna att det var faktsiskt ganska okej :)
Fick kort, nykel, och kort till gratis parkering (Y) perfa ! Det blev sedan frukost/middag med Robert och vi gick sedan en liten sväng på gågatan och jag hittade skor :'( MEGA nice ska jag säga. Bruna FINA sandaler på scorett för 800 kr :) ska in till Ystad imorgon igen så ska tänka på ddet tills dess.

Ikväll ska jag och Robert till Johanna och Kim och det ska vi för att jag och Johanna ska plugga mikrobiologi som vi har omtenta i för andra gången :p herregyd jag ber att vi kommer fixa det denna gången. HOPPAS! Sen blir det hem för att lägga sig. Får nog ta med någon fika så vi orkar med att plugga :D mohahahaa

Nej nu blir det att vara social :) 

Kommentarer
Postat av: Emelie Nilsson

jag vill också vara med någon gång, stackars ensamma mig :)

2010-04-19 @ 19:30:10
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0