Tröött?

Åter en fin dag :) lite blåsigt men jag klagar inte alls så länge solen lyser, värmer och ger dott om D-vitamin :D
Dagen blev inte så lång som jag förutspåt utan det kommer nog imorgon istället bara för det. Den gick hyfsat fort och förmiddagen var ganska intressant :) Kom en dietist och pratade om kost och motion. Fast mest kost :) Blev att köra idag också så det var nog lite det som inte gjorde det hela så långt heller.

Snart blir det motion för mig . . själv igen. Varken Johanna eller Emelie kan idag men jag brukar träna själv så ska nog kunna peppa mig lite :D Känner att jag kommer vara ganska trött ikväll så hoppas på att slockna direkt efter Grey´s och gör jag inte det så blir det absolut sex and the city . . kanske :P Om det inte blir läsa anatomi ? haha Vi får väl se hur det blir med den saken.

Igår när vi var på ridning i Ystad så sa jag det var teori, men gissa vad vi mer fick göra? :D Köra häst och vagn med de snabba, UR söta små schettisarna Jackie och Benjamin :D det var riktigt kul och man trodde det skulle vara svårt att köra men det gick hur lätt som helst. Gunillas häst Jerskarla fick sitt föl idag också, så söt han var den lille. Han skulle hetea Scherikan :D lite sött !

Nej, nu måste jag bege mig för känner för att gå till träningen med tanke på att det inte är så långt.
Kram på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0