sunny

Härlig Måndag och har haft en härlig helg.
I Lördags var det fördelsedags fest för Emma, super trevligt och MEGA god smörgårsdstårta :D Det tackar man så hjärtligt för! På Söndagen sedan blev det att ta det lugnt nästan hela dagen för att börja kvällen hos Johanna och Kim. Det blev thai mat med de två och även Johanna, Filip och Robert :) Efter maten kom även André. Jag och johanna x 2 gjorde sedan kladdkaka med kolaöverdrag :D den blev super . . . not ! :P Den var god men kolan var så hård att man knapt kunde bita i den :O men mums ändå :D Lite chips blev det också så när man väl la sig för att kolla sex and the city avsnitt så var man UDER mätt ! Helt kalas :P

Idag blev det solning med Johanna, och nu kollar jag sex and the city :) Snart ska jag och Mamma ner och handla, eventuellt in om till Ystad också. Efter det blir det att ta en promenad i det fina vädret, fast lite kyligt i vinden är det. Känner inte alls för vattengympa idag så det får bli så. Ikväll blir det istället tv, och med det mear jag top model :D me lika alot lot :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0