Solig Onsdag

Ojoj, vad länge sedan jag bloggade :S Har verkligen haft fullt upp hela påsken och sedan har det bara inte blivit något :) men nu är hon förhoppningsvis på G igen (Y)

Min kära syster har varit hemma från Norge - Stavanger vilket var trevligt, Mosters lille påg var också med :D lille rambo. Saknar dig redan din lille fjant. Och syster yster? Hade varit trevligt nu när du skaffat "sladd" till datorn att du lagt in lite bilder så man kunnat kolla :D

Måste berätta en sak jag och Johanna hörde i bussen igår, PINSAMT och TÖNTIG nligt oss båda :P Hoppas INTE att killarna vi umgås med nu gjorde så när de var i små pågarnas ålder. Det börjad med att de satte sig något stäte bakom oss, det gickinte att inte låta bli att höra. De var 3 st killar i 17 års åldern. Vi kan säga kille 1, kille 2 och kille 3.

Killen nummer 1 sa att: (vi kan kalla tjejerna Mia och Pia) "Mia är så jävla snygg, mycket snyggare än Pia!"
Kille nummer 2 " VA?! är du dum eller, hon är fan inte snygg"
Kille nummer 3 " Nej, har du typ ens sett henne?"
Kille nummer 1 " Ja, men alltså hon ser ju inte så bra ut på bilerna hon tar men i verkligheten är hon så jävla sexig ! "
Kille nummer 2 " hahaha, hon är kort ! "
Kille nummer 1 " haha, ja vadå då? Hon kan stå upp när hon suger av min K*k"
Kille nummer 2 " Hahaha, ja det kan hon ju göra"

Så där höll killarna på ända tills två av dem ÄNTLIGEN hoppade av i BRÖSARP ! Min första tanke var att ja herregud det förvånade mig inte ;) hahahaha Stackars tjej de pratade om, och killar seriös? Väx upp ! De pratade om mycket mer grova saker och använde sina ord mycket väl :I :O men lite för mycket att ta upp på bloggen här så ni får vara utan detta goda :P Sorligt värre ;)

Det blir köttbullar till middag som min gammel mormor har gjort, det ska bli så himla mums :D Det blir tyvärr ingen träning idag för Desirée :( Ingen ville träna med henne. Emelie dissa för hon skulle färga sitt hår, hon hade utväxt "buhu" :P hahha Johanna kände inte ALLS för det heller, det är ju fint väder tyckte hon. Så blir att gå ut en runda efter man ätit. Sant är det ju fint väder också, synd det blåser så mycket bara.

Nej, nu är det gamla avsnitt av Greys så det ska jag se innan det blir de nya ikväll 21.00 :D

Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0