News!

Dagen nyheter!
Emelie Nilsson och Tobias Nilsson (om de är gifta? Tolka det hur ni vill) har idag fått reda på att lägenheten de tittat på är deras :D (Y) Ett stort grattis till er båda. Hoppas det blir en fin hall och ett fint kök om det är de ni siktar på :) hihi.

Jag satt faktiskt och funderade på det med att flytta. Jag är verkligen glad för att folk flyttar ihopa och respekterar det med hela mitt hjärta för jag tycker själv det är så kul :D men sen kom jag även fram till att jag tycker det är för tidigt och ändå har man själv spänderat 2,5 år med sin kille <3 Man går i skolan, jag trivs bra hemma och det blir så mycket billigare :) Jag kom även fram till att så lär det förbli ett bra tag fram över :D Grattis till Mig ! hih.
Även saker och ting förändras när man flyttar hemmifrån, men ingen har väl dött av en sådan förändring än :D eller?

Emelie har lovat mig  . . .  eller ja . . jag har lovat henne att hjälpa till med färger och sånt :D såååå roligt. Ser verkligen fram emot det. Och inte mins se hur den ser ut. Har varit i de lägenheterna förr men bara i de STORA ! Synd man inte fick se bilder på den bara :D Men men, en bild från förr i tiden kommer lite längre ner vet jag (Y)

Ikväll blir det minsan inte att ligga på "soffelugged" utan det blir att bege sig till Johanna Lammer för hemtenta (Y) Weeee OR NOT ! men that´s life, and i like it . . ibland. Nu ska jag faktiskt ta och sluta mina fina nyheter och kollar gamla grey´s, för maten blev försenad och är klar ca 17.20 MUMS :D 


Kommentarer
Postat av: Emma

Sant som det är sagt :) Kul för dem! riktigt kul. :D Skönt att slippa bo hemma, believe me! ;) Det behöver ju inte vara för tidigt. har ju inte med hur länge man har varit tsm att göra? :O :) Känns som det är tävlig i det dära ibland, :/ Blir så ledsen på sånt. :( Men förstår att det inte är det alltså :D Men sen är det MKT billigare att bo hemma! ett smartare val så länge man kan! HELT KLART! :) you have sooo right, <3

2010-04-15 @ 17:20:28
Postat av: Therese

jag tycker du är smart som väljer att bo hemma ett tag till . . i alla fall tills du är klar i skolan och fått dig ett fast jobb för det är inte lätt att bo i egen lägenhet med alla utgifter :D

2010-04-15 @ 17:30:10
URL: http://theresealexandra.blogg.se/
Postat av: Emelie Nilsson

DU ÄR FÖR SÖUWD BÄSTIS

2010-04-16 @ 16:32:03
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0