mmm, gott ska det vara

Hej alles människor !

Måste säga att igår blev det Emelie Nilsson trots allt, efter många om och men med tanke på att hon var trött :P
Det blev glass med chokladsås och strössel :D Massa mums på det, fast det var lite kallt så slank det ner.
Idag vaknade jag 05.00 imorse och kunde inte somna om . . och jag som inte skulle ta bussen fören 08.40 så var det väldigt segt. Där låg jag och försökte pressa mig till sömns men ack nej. 06.30 gav jag upp ! Dagen har väl varit helt okej. Ikväll blir det till Ystad ridskola, ingen ridning idag utan det blir teori. Ännu mer "skola" fast inte riktigt samma sak :P

Imorgon känner jag kommer bli en väldigt lång dag . . Johanna ska inte med till skolan för hon skulle iväg på något annat. Jag ska vara i skolan från 10.00 - 16.00 vilket innebär att jag är hemma 18.00 så det blir ingen middag för mig inte :( i alla fall inte fören klockan 20.00 . . . trist värre. För 18.30 blir det träning. Vilken lång dag det kommer bli. Sorgligt, tycker synd om mig själv faktiskt :'( Nej, nu ska jag göra något vettigt, som att titta på maten och höra magen kurra.

 


Emelie, kossan och Desirée :D (Y)


Kommentarer
Postat av: Emelie Nilsson

åh denna bilden hade jag nästan glömt, SÖTT :D

2010-04-14 @ 14:06:08
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0