löööördag

Igår var man på fest i Vebröd hos Sandra som fyllde 19 år :D
Det var trevligt med god mat och god dricka förstås. Efter en tid blev det att dra sig mot Malmö för att forstätta festandet på Chili :) det var ett helt OK ställe. Kvällen slutade i alla fall med hamburgare på MAX ! det var mumsigt.
När vi skulle ta taxin hem sa vi såklart TILL veberöd . . alla i bilen somnade förutom jag och så märkte jag att vi körde en konstig väg. Men aja tänkte jag, det är säkert bara fel av mig, känner inte igen vägen. Sen såg jag en skylt där han körde mot Trellebog å väkte jag johanna och fråga om vi var rätt . . hon bara Ja så frågade jag honom hur långt det var kvar till veberöd han bara VEBERÖD? Ni skulle till Trelleborg. EH VA?! Eller inte. . . . . Lite nervös att han skulle ta trippelt betalt eller bara släppa av oss. Tur nog vända han och körde så vi kom tillveberöd och blev upphämtade av Emelie så vi kom hem helskinnade (Y) Klcokan 05.00 la man sig för att få sin sömn, skönt !

Lite mamma & dotter dag/kväll :D

Vaknade 11.30 och gick upp och åt rostatbröd :D riktigt mumsigt. Sedan såg jag och mamma klart filmen hon börjat se som jag redan sett. The Guardian :D den är så bra ! Sedan gick vi ut en runda för att luft oss vilket var härligt. Sen blev det en ny film :D Gisslan som jag sett många gånger men den är bra den med :D (Y)

Klockan 18.00 blir det Thai mat, såååååååååååååååååå gott ! Sedan chips och nötter senare :D hihih jag bara älskar sådana här dagar ! Emelie kommer också hit sedan en sväng och joinar oss :) mega trevligt så vi får höra vad hon hittat på ikea.

Nu ska jag fortsätta vara social :D


Kommentarer
Postat av: Therese

tur i oturen det där med resan hem från malmö :D

Verkar som du och mamma har haft en bra dag och har en bra kväll att se fram emot :)



hade gärna varit med <3

2010-04-17 @ 19:28:12
URL: http://theresealexandra.blogg.se/
Postat av: elin

fin blogg =)

2010-04-18 @ 01:18:31
URL: http://elinbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0