like me?

Det är Tisdag idag och när man vaknade brevid sin underbara <3 så var det super fint väder ute! Solen sken och fåglarna kvittrade för fullt. En fin dag tänkta man :D ja en stund i alla fall för nu regnar det minsan :/ :) men lite fint är bättre än inget fint alls ! Efter man sagt farväl till Robert så sa man hej till Emelie :) Det blev att sticka till statoli och tvätta hennes efterlängtade bil till förljd av lunch på bullen och bönan :D För mig blev det bakpotatis med kyckling/curry och för henne en kyckling/bacon sallad (Y) :) när vi väl smält maten så klämde vi i oss vars en kaffe och kladdkaka :D mums på det minsan. haha.

Tiden gick och när jag blivit släppt hemma dröjde det inte länge fören jag drog mig vidare till Ystad för att träffa mina handledare jag ska ha nu under min praktik som sjusköterska :) det är tid att börja imorgon 06.45 :) tuffa tider att starta med ! Men jag hoppas jag kommer trivas och lära mig en massa :) Tyvärr fick jag praktiktid på my love´s födelsedag :/ <3 sorry. Hade mer än gärna velat fira din dag tillsammans med dig. Tråkigt att det blev som de blev men ska försöka göra något bra för dig.

Tanken var även idag att jag skulle kolla dessa ur läckra skor jag funnit på scorett, men när jag kom hem från bullen insåg jag helt plötsligt att jag inte hade råd med mina blivande 800 kr skor för tillfället :/ :P Det får vänta tills jag fått nästa bidrag helt enkelt! Men så kan det vara, inte att göra vid det tycker jag. Man kan ju få drömma.

Jag börjar även få panik inombord :S Jag har så mycket jag måste göra på så kort tid. Har skola, praktisk och en massa läxa :/ mår illa av tanken och kan knappt somna för att jag ligger och tänker på det. Känns inte bra alls. Måste lägga upp en planering så att jag hinner med det jag ska och gör det som behövs göras. Det är riktigt viktigt enligt mig och mitt samvete !





Ibland kan man inte annat än sakna detta underbara hjärta <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig <3

2010-04-20 @ 19:00:19
Postat av: Therese

oh älskade baby, han var så fin :(

2010-04-20 @ 21:09:57
URL: http://theresealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0