Har ingen rubrik

Desirée har nu varit ute och gjort allt om ska göras.
Handlat och så vidare. Det har blivit en promenad i skogen tillsammans med Johanna, mamma och Bamse :)
Emelie fis ville också hänga på men det var jobb för henne och nu är hon trött stackarn.

Nu börjar man sakta bli hungrig, det blir spagetti och körrfärsås :D Det ska verkligen bli mumsigt. Kommer kränga så magen kommer att stå ut flera mega meter ! Något annat som hade varit riktigt gott hade varit mjukglass med chokladsås :D det hade suttit fint för stunden men senare kan man ju fundera på :P 

Jag har funderat på en sak till . . . jag vill fota mer. Mn har inget att fota :P så tråkigt och jag glömmer allt för ofta min kamera. Trist värre + att sen ska man lägga in dem också OCH förminska dem. Vilket arbete för några bilder :D

Nej, nu börjar det kanske närma sig middag . . som jag sagt innan består tv-kvällen av
* Biggest loser
* Top model
*Sex and the city :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0