freeeeeeeeeeeeeedag

HÄRLIGT, med fredag :D gud vad jag har längtat tills jag kommit hem och jag är hemma!
Det är såååå super skönt, har inte längtat så mycket som nu och tyvärr blir nästa vecka lika jobbig :S :P Har varit på toppen humör från det att jag körde från Kristianstad, men så fort jag kom hem så slutade humöret vara glatt :S Fråga mig inte varför :/ men humöret gick ner från 10 - 2 !!! Blö på det.

Måste lägge in en bild på mosters (mitt) hjärte gull när han var en valp :D här är så sött den lille busen.


Gulle-gryn :D bilden får mig glad!


Kommentarer
Postat av: Therese

mammas lilla älskling :)

2010-04-14 @ 09:54:56
URL: http://theresealexandra.blogg.se/
Postat av: maja harrysson

FIN BLGG

2010-05-16 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0