första dagen

Så, då var min första praktik dag avklarad (Y) allt fick bara bra.
Min handledare, idag och två dagar till framåt, var super trevlig och lättsam :) Kändes lite konstigt i morse när man gick upp lite tidigare än vad man faktsikt brukar göra :P Men på något sätt kan jag inte låta blir att LÄNGTA tills den dagen jag ska få göra det ofta :P Jag vill bara bli klar ibland. . .

Det regnar i mängder och Desirée längtar tillbaka till grekland där hon befann sig tillsammans med Robert <3 härligt väder och massa klänningar på sig :D det gillade man ju bara sååå mycket. Nu sitter jag mest här och fryser. Blir att plugga lite här hemma när som helst för att sedan sticka till Johanna och fprtsätta pluggandet. Plugg plugg, arbete arbete, arbete, arbete, skola, plugg, arbete plugg, plugg, plugg, skolan, arbete, pluggg och så kommer det frotsätta fram till tenta och slutligen SOMMAR ! ohhhhhhhhhhhhh.

Nej nu måste jag faktistk verkligen börja så jag slipper ligga vaken med ångest (Y)



2007



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0