cross på schemat

Det har varit en blåsig och lite kylig dag idag :/ fast ändå soligt i mellanåt minsan :)
Var på Ripa idag och kollade SM när Filip körde. I första heatet kämpade han sig upp på en tredje plats för att ha i början hamnat på en 16 så det var riktigt bra :D Andra heatet ledde han ett långt tag, tyvärr hände något med hans cross vilket gjorde att han kom på plats 14 :/ synd, och tråkigt när han låg så bra så ska crossen gå sönder (Y)

Det blev dusch när man kom hem och jag känner mig väldigt slö ! Pizza blir det till kvällsmat vilket ska bli gott (Y) så hilma gott. För att sedan återvända till den nyttiga vardagen :P haha ! Kan vara väldigt bra.

Imorgon blir det rundvandring på Ystads lasarett som jag ALDRIG varit på förr ju . . . ! På Tisdag är det dags för att träffa mina handledare och på Onsdag är det tid :D så spännande och pirrigt att helt plötsligt börja och praktisera som sjuksköterska. Känns lite skumt på något vis men hoppas på att allt kommer att ordna sig galant :D hihi.

Hej svej farbror frej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0