sunny?

Mm, då är det åter morgon :D Vaknade 08.00 ochvar super pigg, förstår inte varför, så nu sitter jag här nyduschad och hur skönt är inte det? Jag älskar att vakna en Fredag morgon när man är ledig för att sen veta att man har en HEL helg framför sig, wow, det är såååå bra. När jag väl har gjort mig i ordning och packat klart blir det att bege sig mot älsklingen för att vi sedan ska bege oss till Malmö ! Det blir nog lite shopping och mat förstås :D mums !Han sa att han skulle bjuda så vi får väl se hur det blir med de ;) eller hur? Bilder sedan dagen kommer nog garanterat ikväll om han lånar ut sin datorn, den rakaren :D Ha en underbar dag så länge, så hörs vi lite senare ikväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0