stor lördag, liten söndag

Ojoj, väldigt kass på att uppdatera min blogg men har haft full rulle. Eller igentligen inte mycket att göra, men inte haft den tiden så jag kunnat sätta mig framför datorn helt enkelt. Dagen igår blev faktiskt bra, folket kom och middagen tog lite längre tid än väntat, men vad gör väl det :) Det blev kyclingFilé med chips på toppen, mums ! ris och sallad. Sedan fanns där förstås gott och dricka med snapps till det ;) Vi satt och snackade, hade allmänt trevligt och njöt av en god Lördagskväll ! Efter en tid så blev det pingis :D (min kära pojkvän äger än så länge ett pingisbord) och så här gick spelet till som vi spelade :

- Man var 4 st, två på varje sida som lite "lag". Man hade vars ett glass och det ställde man i hörnan på bordet, Sedan började man spela pingis som vanligt. Om man prickade motståndarens glas så det sa PLING så fick personen dicka halva glaset (den som ägde glaset på sin sida alltså) Hamnade bollen där emot I glaset var man istället tvungen att dicka upp ALLT ! Missade man bollen eller hamnade i nät blev det en klunk ! Hårt, eller vad säger ni som var med? ;) Jag tyckte det var trevligt och kul, även om det blev ett resultat av att vi välte dricka på golvet och glas gick i sönder ! hahaha

Bilder kommer in lite senare, har dock inte så många, men får bli de jag har, så då får ni titta och njuta av rumpor och ett ljushuvud :D

Nu blir det bara att ta det fortsatt lugnt, ska bara känna av att kvällen är lång ! Blir nog cold case klockan 21.00 på kanal 9 eller så blir det film. Har inte riktigt bestämmt mig än. Puss på er !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0