hu?

Ja, då äntligen har jag tagit mig i kragen för att börja med läxan och klockan är 18:17 just nu är jag skriver :P grattis Desirée, du är så jävla redig ;) Men men, bättre sent än aldrig kanske? Det verkade inte vara så mega jobbigt heller, det kan nästan inte bli fel ! Dagen har varit härlig ändå tycker jag, var som sagt iväg och handlade med farmor för att sedan ta mig hem till henne efter och bjudas på goda bullar och gott pålägg ! Mums säger jag, efter det unnade jag mig med träning tillsammans med Johanna Lammer, det är väl redigt om något :D moahhhahah. Det blir förstås Idol åter ikväll, jag bara kan inte låta bli att gilla det programet, sorry :D vem vet, jag kankse syndar till det ;) Nu måste jag fortsätta :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0