God morgon

Idag hade jag sett fram emot en god sovmorgon då jag egentligen inte skulle börja fören 13.00 ! Men ack då, så blev det inte. Vi måste förbereda vårt arbeta som ska redovisas på Torsdag, så vad gör man inte? Man ska glädjas åt det lilla, det har jag fått lära mig. Dagen känns nu helt full proppad och det känns som Desirée KOMMER få panik ! Hon kommer inte vara hemma förens klockan 17.00 (tidigast?) sen är det ner och lämna böcker sen låna en ny. In till Ystad och växla pengar då hon även ska hämta sitt bagage (Robert <3) Det blir sedan hemfärd och sist mat. OCH SEN har jag ju min packning också ! Imorgon lämnar jag och Robert Sverige för att bege oss till min syster i Norge. Vi ska ha massa mys fram till Söndag och det ser jag fram emot !

 - Igår var jag och Emelie på Thai och åt gott ! Prat blev det och sedan idol. Emelies favorit fruar fick också ha en liten plats i bilden :D Bilder från kvällen kommer senare ikväll, förhoppningsvis :D




DAGENS !


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gillade den outfit, fina jeans :D JAG KOMMER SAKNA DIG NÄR DU ÄR I NORGE!!!! <3

2009-09-30 @ 11:47:38
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0