My day

Såja, nu är man så klart hemma från Malmö och allt som man kan tänka sig :D Påvägen dit så fick jag min frukost vilket bestod av cheesburgare och pommes :D Robert själv var mega nöjd över att få köra sin mammas bil - - -som han gasade satan med :P Det var en trevlig eftermiddag förstås, jag hittade INGET medans killen min hittade mängder ;) fast det var ju de som var meningen. Så smart som jag är hade jag förospått att jag skulle hitta något till imorgon kväll så jag tog inga "fest"kläder med mig vilket så klar var korkat :P detfår lösa sig helt enkelt ! Robert bjöd på middag :D <3 mums ! Kina mat !! Nej, nu ska jag och Mr mysa och se på den nya filmen av "Fast & Furious" :D sov gott alle!


 

















Kommentarer
Postat av: Emelie

låter som en toppen dag :)

2009-09-25 @ 22:11:06
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0