True story

En dag i skolan, den gick bra, men fattar jag så mycket egentligen om mikrobiologi? :O Jag har inte funderat så mycket, jag kanske borde göra det. Får ut hemtentamen på Torsdag som man ska göra två och två, så Johanna Lammer får minsan ingen vila när hon kommer hem inte, för då är det arbete som gäller !

Nu när som helst, när jag tagit mig ork och mod, ska jag ner och träna tänkte jag. Hunden får nog också få en liten promenad sen ikväll om jag känner mig redo då också ! Ikväll sen hade jag tänkt att kanske se en film om inte annat. Kolla datorn, där händer ju så himla mycket :D Neh, men nästan i alla. fall. Blir kanske en bok istället, jag läser "stanna hos mig". Den är så sorglig. Handlar om en mamma som förlorar både sin äldsta dotter (runt tio tror jag) och sin make i leukemi ! Fy, världen hade rasat.

Nej, nu måste jag väl ändå ge mig av. För ju snabbare jag ger mig av, ju snabbare kommer jag hem igen :P

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0