Rubrik

Då är man hemma efter en full dag :D
Det känns verkligen som man gjort något, inte bara suttit hemma även om det också är jäkligt skönt ! Som jag nämnde innan blev det träning först som efterföljdes av en underbar dusch. Efter det mötte jag åter Johanna på bullen och bönan där vi åt lunch, mums :D Det blev bakpotatis med skagen röra ;) Johanna tog bakpotatis med fetaost röra. Det blev sedan hem till henne för ca 2 timmars läxarbete. Svårare än vad vi nog hade tänkt oss :S Cellen är nog inte riktigt mig grej :P typiskt nog ! HAHA. Det blev en runda med Bamse och nu sitter jag och bloggar  iväntan på att det åter ska bli mat. Ikväll ska jag och mamma äntligen se "Flickan som lekte med elden" :D Gud vad vi båda har längtat tror jag :P haha. Men mysigt ska det bli ! hiih.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0