rain like me

Hej ni !
Min helg har bara gått helt för fort, det innebär att det snart är skola i med det är söndag.

Det är en riktigt regnig mys dag, som man bara ska vara inne utan att får dåligt samvete. Just nu sitter jag hos Robert i hans nya hem, det enda negativa är att jag sitter helt själv och det hade varit trevligare med honom här <3 men ja, jag väntar på honom och det känns bra!

Helgen har innehållit en Fredag tillsammans med Emelie Nilsson, vi var och åt middag på thai sedan blev det Idol hemma hos henne, mycket trevligt tyckte jag. Förstås blev det en massa snack vilket man inte kan undan komma :D På lördagen blev det lite mys med mamma, vi gick en runda på Bo och kolla lite, jag börjar otrloigt nogverkligenlängta tills det är dags att dra fram ljusstakar, gran och massa sånt juligt ! Sedan längtar jag förstås till allt julbak, allt mys med de man tycker om ! Men jag kan längta på för det dröjer än så länge lite till i nu !

NEJ, nu ska jag göra något vettigt. Va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0