Norge - Stavangern

Hej gott folk :D

Just nu sitter jag inne i Therese Bengtsson´s TV-rum och njuter av att vara ledig. Robert gör antagligen detsamma mitt emot skulle jag tro :) Färden var lång och då menar jag LÅNG ! Bussen sov man nästan från och till hela tiden. Det var som sagt från klockan ca 06.00 till 14.00 :) Vi hamnade till slut i Oslo därdet blev lite mat, och md det menar jag spagetti, mums! Sen blv det tåg mot någon annan stans i Norge som jag inte kommer på vad det heter. Men tågen blev från ca 15.00 till 22.30 OCH till sist blev det buss den sista biten från det ställt till Stavangern, så vi var därca 23.10 ! Vi blev upphämtade av Kim och Therese, förstås Rambo också. Han är så gó :D Tyckr i alla fall jag, mn kan förstå att Kim och Therese blir lite trötta på honom ibland. Jag och Robert fick ju världens bästa rum :D :O Dt är en 80 säng och i rummet funkar inte elementet vilket gav resultatet ett kallt rum och liten säng för 2? :P haha men det är lugnt. Jag sover i tjoktröja, byxor och strumpor :D Bilder kommer in snart, har inte riktigt tid nu, ska snart ut och gå med Rambo sedan när Therese slutat jobba blir det kaffe och mys !







Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, sängen var ju i minsta laget. Men då kan ni i alla fall ha nytta av varandras kroppsvärme. Där ser fint ut annars i deras bostad, ganska stort. Hoppas ni får ytterligare bra dagar :) <3

2009-10-01 @ 14:45:17
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0