Min dag

Vilken dag, den har ärligt varit tröttsam och trög :S Man gick upp lite innan 6.00 och var sen inte hemma fören 18.00. Jag och Johanna stack direkt efter det till träning, var sedan hemma 19.30, åt sedan och duscha sen var man äntligen klar 20.15 :o :D Äntligen fick man lägga sig ner och det har jag längtat efter. Jag beställde sedan böcker till skolan vilket gick på 1800 kr för 5 böcker ! ! ! Det är nästan bud på att börja önska sig i julklapp. Dagen var sååå lång, jag höll nästan på att somna den sista tiden. Vilket jag gjorde i någon enstaka sekund bara. Nu kollar jag på Desperata Husfruar och det gör mig glad :D sen ska jag faktiskt sova. Imrogon blir det lite sov morgon i med jag ska köra sen sluta man 12.00 då lever man gott ! Puss på er <3



Dagens outfit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0