kallt sol väder !

Hej hopp i det soliga, kalla vädret :D
Idag är det faktiskt ganska fint ute, men trots det är det såååå kallt ! Jag och kyla går inte riktigt ihop. Jag är nog  mer en sommar tjej, eller värme över huvudtaget!

Igår såg jag filmen "dumpa honom", och visst den var helt okej men jag har definitivt sett bättre filmer :P Det ble så klart popcorn till, Robert´s popcorn men de förblev mina :D Han är saknad <3 :)

Ikväll blir det att bege sig till Emelie, vad vi ska göra är som alltid ett ? men det brukar vi ju även lösa. Något jag har bestämmt är att vi ska se Desperata husfruar, det är nästan ett . . . måste? :D Absolut ! Undra vad vi ska äta ikväll? Måste fråga. Och svaret blev att inte hon visste heller :D Så spännande.


Dagens outfit !



Kommentarer
Postat av: Emelie

DH är ett måste! och fan vad snygg du var idag. Jag är iförd mjukisbyxor och tjocktröja :D ses seeeeen babe!

2009-10-13 @ 15:41:25
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0