Hey all !

Då har ännu en Måndag snart rusat förbi, fast för mig var det en ganska lång dag idag kändes det som ! Vi har börjat med två nya kurser, det är prelinisk (tror jag den hette) sedan anatomi och fysologi, fy bubblan? :O usch ja. Fast det ena är praktiskt denna termin så blir massa stickande och andra roliga saker :D jippi. Det ser man ju så klart fram emot. Just nu känner jag mig bara trött, borde göra läxa men ack, jag orkar inte. Det får bli imorgon kväll. Går ända tills 15.50 imorogn :O blö ! Bit ihop :D Jag har nog fårr lördags jobb nu, alltid nice med pengar. Det är i en klädesaffär/arbetsklädes affär :P kan man säga så? Ja nu gjorde jag et i alla fall :D Nej nu ska jag försöka ordna med SKIT firstclass sedan blir det ONE TREE HILL säsong 1 gott folk !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0