Hemma kväll :D

Just nu sitter jag här tillsammans med min kära mamma och pappa :) Det händer inte så ofta att man bara stannar hemma och njuter av en kväll tillsamman! Så mysigt, det är tv för full pott -- > IDOL förstås <-- och en massa ljus tända :D ohhhhh härligt.

Dock fick jag reda på att min pojkvän ska till Norrland och arbeta. Han åker på Måndag och kommer antagligen hem när nästa helg är över :( blö, det suger liten aning. Det blir åter en massa dagar i mellan till nästa gång vi ses, åter över en vecka. Men visst överlever jag som tur är :D Det gör vi båda, men saknaden kommer vara stor <3

Nej, nu ska jag återgå till vårt mys :D me love !

Kommentarer
Postat av: Robert

Kommer sakna dig massor älskling! <3 Hatar att vara ifrån dig. Älskar dig <3

2009-10-30 @ 23:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0