Fredag / Lördag

Fredag:
Igår var det som sagt fredag, det bestod av en underbara dag och kväll med Robert <3 Det första vi gjorde var att vi tog en fika i stan, mycket mysigt ! Satt där i värmen när det var kallt ute, bättre kan det nästan inte bli. Vi stack hem efter en stund till honom för att se avsnitt av nya One tree hill avsnitt :D oh gud så spännande ! Det är så spännande att man inte kan låta bli att se det i förväg :O blö ! Det blev sen middag, ungefär klockan 20.00 sedan satt vi där i köket tillsammans med han föräldrar och pratade om allt möjligt till ca 23.00, det var trevligt ! Till sist blev det "fast and frouriest, tokyo" (eller hur det stavas) :D och till sist sömn !

Klockan 04.00 ca på natten vaknar jag av att Robert håller på att rotar med något, så jag undrade vad han gjorde, så sa han att han skulle kolla klockan. Så tänkte jag, oh han välter säkert ut glaset med vatten . . och vad gjorde han :P Jo han välte ut glaset med vatten ! Sen sprang han där fram och tillbaka och ut och in genom dörren i säker 20 minuter ! Till slut la han sig äntligen igen, han fick en puss på kinden jag sa din klant, sen åter gick jag till min sömn och vaknade inte fören 11.30 !

Lördag:
När jag inte längre "fick" stanna kvar hos Robert så begav jag mig hemmåt :) De är ju mitt i en flytt så de har fullt upp. Hejahéja ! Jag och mamma stack ner och handlade glass och hallon :D Så familjen (förutom therese i norge) ska idag är glass emd varma hallon :D mums ! Det blir förstås körslaget också ikväll ;) oh jag gillar det ! hihihihihi !

Nej, nu ska jag dra mig innan det blir en underbar middag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0