we

Guuuuuud vad jag var trött igår :S Jag mådde illa på kvällen och hade värdens huvudvärk ! Det var katastrof, men jag överlevde :D jippi !

Dagen idag har bestått av skola och träning :) Jag har även blivit fattig på smink vilket gav ett resultat --> Jag fick åka och köpa nytt, vilket gjorde min börs tomm istället ! Men men, man kan inte leva snålt alltid! Så klart längtar man för övrigt till helgen igen, när gör man inte det liksom? Ja, fråga mig inte.

När jag satt inne efter en tur i regnet fick jag sms av Robert (<3) som undrade över om han fick komma till mig ikväll och sova över :O paff? Ja ! Men klart jag tackade JA med ett leende på läpparna :) Så han ska väl komma snart hoppas jag, sedan får vi se när nästa blir !

Emelie pung fisk, sorry jag inte kunde köra igår :S :P Vi får helt enkelt ta det någon annan dag här i livet :)



Kommentarer
Postat av: Emelie

absolut ingen fara Desirée häng pung :D

Du gottgör ju mig idag! <3

2009-11-03 @ 15:04:52
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0