like what?

Oj oj , söndag ! Ja, det är söndag och jag har varit så seg så seg och jag fattar inte varför :S Det var tänkt jag skulle plugga vilket jag gjorde . . lite i alla fall. Sen insåg jag att jag knappt kunde koncentrera mig så inget fasnade ändå. Men blev att läsa i boken vilket jag ska göra en gång tilli innan jag somnar :)

Man får lite ångest :/ detta känns så viktigt och det är ingen jämnfört med något annat !

Dagen har annars beståt av tv, tv, tv och åter tv :) Jag somnade även till lite en stund. Fast är det inte lite så en söndag ska vara? Att slappa och inte göra något alls? Vad består då veckan av?

Måndag - skola,träna och PLUGGA (ett måste)
Tisdag - skola sedan till Robert :D
Onsdag - ledig
Torsdag - skola
Fredag - skola sedan NEW MOON men brudarna
Lördag - vi får väl se vad den bjuder på?
Söndag - ja, undefär som denna? ;)

Nej nu ska jag fortsätta umgås med mig dejt TV:n, ha de bäst !

(Bilder sedan damkvällen igår kommer nog senare, inte jag som tagit bilder :D )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0